@Noudiari / La Fundació de Promoció Turística ha acordat aquest matí realitzar accions tant al mercat britànic com al mercat nacional per tal d’intentar corregir «el possible dany» a la imatge d’Eivissa causat per la campanya publicitària que s’ha portat a terme a Sant Antoni.
En el mercat britànic, en primer lloc s’intentarà valorar l’impacte causat per la campanya, especialment en els canals turístics, i es tornarà a potenciar l’eslògan ‘Ibiza, all islands in one’, que remarca que l’illa d’Eivissa és una destinació propera, segura i ideal por tot tipus de públics.
En quant al mercat nacional, es remarcarà la seguretat del destí d’Eivissa en tots els aspectes: sanitari, xarxa viària, seguretat jurídica, etcètera. En xarxes socials, també es reforçaran les accions en positiu sobre el destí d’Eivissa.
El Comitè Executiu ha fet notar el malestar del sector empresarial per la confusió generada pels missatges transmesos per aquesta campanya, a la qual s’ha barrejat el concepte de destí amb el comportaments d’alguns visitants.
També ha animat l’Administració General de l’Estat i les institucions locals a continuar en la línia de feina que s’ha intensificat aquest estiu en control d’aforaments, sonometries i ordre públic.