@Noudiari / Aquest matí s’han incorporat les sis noves motocicletes que formaran part del parc mòbil del Grup de Seguretat Vial de la Policia Local d’Eivissa. Es tracta de sis motocicletes Honda CB500FA que permetran donar de baixa 4 motocicletes que ja han superat la seva vida útil, modernitzant el parc mòbil i millorant la qualitat de feina dels agents.
La regidora de Policia Local de l’Ajuntament d’Eivissa, Estefania Torres, ha destacat que l’objectiu és anar modernitzant el parc mòbil de la Policia Local, millorar les condicions de seguretat de la plantilla de Policia amb l’adquisició de nous vehicles.
El Grup de Circulació Vial de la Policia Local d’Eivissa està compost per 24 agents entre els quals trobem 3 oficials en cap, 13 agents de Policia, un operador de radar i 8 agents a la secció d’atestats i Intervenció en accidents de trànsit.
¿Eléctricas y agradables con el medio ambiente, no? Vaya cambio tan penoso estamos teniendo de gobierno.
A ver si eso sirve para que patrullen, hace meses que no se ve a un Policía Local.
Aixo hi haurieu de dir a algún dels poli es que nomes tenen un día lliure a la setmana, i que quan treballen acaben d’atendre un servei i en tenen tres més esperant Per atendrel’s…………
A ver si así los vemos en la calle,que es donde tienen que estarealmente.
El problema principal está en la persona que han elegido para dirigir realmente a la Policía Local (que no es el Jefe de Policía) y en la concejala, que más mala persona no puede ser.
En ese retén hay muy muy mal ambiente, promovido por estas dos personas y no hay nada peor que ir a trabajar y que hagan lo posible para que uno esté incómodo aunque le guste su trabajo, pero que no se preocupe la ciudadanía, que los buenos policías seguirán haciendo su trabajo para el pueblo lo mejor que puedan, con los pocos medios que tienen y las constantes zancadillas que les pone este Ayuntamiento.