@Noudiari / La primera acció de la campanya de promoció turística #Ibizeate han suposat un abast de més de 350.000 persones a través de les xarxes socials, segons l’aplicació de recerca de dades Keyhole.co. Especialment destacable és l’ús del ‘hashtag’ per part d’empreses privades de dins i fora de l’illa que s’han fet ressò del mateix, així com institucions de divers caire.
El hashtag està sent utilitzat tant per persones residents tot l’any com per visitants habituals o potencials. #Ibizeate s’ha afegit al hashtag #Ibiza reforçant-lo i utilitzant-se per a referir-se a la qualitat de les experiències que es poden viure a Eivissa durant tot l’any.
Com ha explicat el director insular de Turisme, Vicent Torres Ferrer, «l’objectiu de la campanya és promocionar la marca Ibiza (implícita al hashtag escollit) d’una manera original i divertida durant tot l’any, especialment durant la temporada baixa i convidar a tot-hom a descobrir Eivissa també durant l’hivern, la tardor i la primavera».
El director considera «un èxit» la campanya a les xarxes socials, perquè «ha engaxat com volíem, que era donant visibilitat a la marca i transmetre ganes de visitar Eivissa per gaudir de la natura, la gastronomia i tot el que ofereix l’illa no només a l’estiu, sinó també en els mesos de fora de temporada».
La campanya s’ha estrenat a Fitur amb un ‘photocall’ i el sorteig d’una escapada a l’illa. A l’acció, que es va desenvolupar durant els dies 20 i 22 de gener a l’estand d’Eivissa, més de 500 persones hi varen participar fent-se fotografies amb els elements del ‘photocall’.
D’aquestes, 250 persones pujaren la seva fotografia a l’aplicació participant en el sorteig d’una escapada a Eivissa per a dues persones, amb dues nits d’hotel, dos sopars i dues experiències a elegir pels guanyadors. D’altra banda, 50 persones participaren des de fora del recinte firal pujant una fotografia seva amb el hashtag escrit a la imatge.
Aquesta ha estat la primera acció de la campanya #Ibizeate de promoció i dinamització de les xarxes socials de Ibiza.Travel. En aquest sentit, cal destacar l’increment positiu de seguidor a totes les xarxes. Només a Facebook, més de 4.000 persones han interactuat en la pàgina suposant un 98,3% més que la setmana anterior (dades del 20 al 26 de gener).