@Noudiari / El Consell de Formentera, a través de l’àrea de Turisme, ha presentat aquest matí el certamen Formentera 2.0, una formació en comunicació de màrqueting online que transcorrerà entre el 7 i el 10 de maig, quan en les dues edicions anteriors se celebrava en el mes de octubre.
La presentació ha anat a càrrec de Carles Bernús, gerent de Turisme i de Rosa Castells, coordinadora de Formentera 2.0. La consellera de Turisme Alejandra Ferrer no ha pogut fer la presentació de l’acte al participar de ponent en les jornades de qualitat turística organitzades a Mallorca per l’Autoritat Portuària de Balears.
Per aquesta edició ja s’han apuntat 30 participants, provinents de molts punts diferents de la península i, segons ha apuntat Bernús «que responen al perfil de petits empresaris, emprenedors, creatius o periodistes». Aquestes jornades són una bona oportunitat per aprendre però també per fer xarxa i conèixer altres professionals».
Carles Bernús ha felicitat l’organització per la qualitat del cartell i ha afirmat que «poder tenir uns grans ponents en un ambient distès és un gran punt a favor d’aquest programa, que té un cost per al Consell de Formentera de 12.000€, una vegada descomptades les inscripcions».
Rosa Castells ha explicat que «qui s’apunti trobarà al curs eines perquè el seu negoci tingui visibilitat a internet, i aprendrà de la mà de grans professionals como Philippe González, Toni Sellés, Ana Fernández, Franc Carreras, Folch Studio i Xavier Agulló». Encara queden places lliures per a les persones que vulguin participar en aquesta formació. La inscripció es pot formalitzar des de la web formentera20.com.