@Noudiari / Durant aquest 2019 el Consell d’Eivissa continua el cicle de xerrades informatives per explicar el funcionament de la Seu Electrònica tant a associacions, empreses i professionals com a particulars. Així, les dues següents sessions informatives seran els dies 24 de gener i 21 de febrer; les destinades a associacions i empreses es faran de 17 a 18 hores, i les destinades a particulars seran de 18 a 19 hores.
Recordem que la Seu Electrònica és una plataforma tecnològica del Consell d’Eivissa que permet realitzar gestions i tràmits amb l’administració insular a través de l’ordinador, estalviant a l’usuari la necessitat de desplaçar-se físicament.
Actualment, la Seu ja té disponibles un total de 45 tràmits telemàtics com les ajudes i subvencions, autoritzacions de turisme, l’admissió a escoletes o la sol·licitud de cita a la ITV, entre altres. A més, ja es pot accedir a apartats com el tauler d’anuncis, el perfil del contractant, la validació de documents electrònics o la factura electrònica, entre molts altres serveis.
Els interessats en participar en les xerrades informatives, poden inscriure’s escrivint al següent correu: formacio-seu@conselldeivissa.
Recordem també que l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) del Consell d’Eivissa compta des de fa dos mesos amb un servei d’atenció telefònica i que també serveix per demanar cites prèvies per adquirir targetes de transport, entre altres tràmits. El número d’atenció és el 871 551 871 de dilluns a divendres -de 8 del matí a 8 del vespre- i els dissabtes de 8 del matí a una del migdia, i té la tarifa habitual d’una cridada local.