@Noudiari/ El Govern de les Illes Balears, per mitjà de l’Institut Balear de l’Habitatge (IBAVI), i l’Ajuntament d’Eivissa han signat un conveni de col·laboració per millorar el servei d’informació en matèria d’habitatge i facilitar-ne l’accés al ciutadà.
Segons l’acord, el servei d’atenció de l’IBAVI s’ofereix, a partir d’aquest dimecres 11 de febrer, de forma presencial a l’oficina del Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) de què disposa l’Ajuntament d’Eivissa al carrer de Canàries número 35. L’horari d’atenció és els dimecres de 9:00 h a 14:00 hores, si bé es podrà registrar documentació relacionada amb l’IBAVI qualsevol dia de la setmana, de dilluns a divendres, en el mateix horari.
Gràcies al conveni, l’IBAVI i l’Ajuntament d’Eivissa uneixen esforços per facilitar a la ciutadania l’accés a la informació en matèria d’habitatge, compartint recursos i centralitzant aquest servei a les dependències municipals.
L’IBAVI també té a disposició dels usuaris la pàgina web www.ibavi.es i el telèfon gratuït 900 780 000, per a sol·licitar informació i demanar cita prèvia.