@Noudiari / L’alcalde de Santa Eulària, Vicent Marí, i la regidora de Promoció Econòmica, Carmen Ferrer, han fet entrega aquest migdia dels premis de la campanya de Nadal que tenia com a objectiu reconèixer la fidelitat dels compradors als comerços tradicionals del municipi, a l’hora que es donava visibilitat a tota la oferta comercial de Santa Eulària des Riu, augmentant així les seves possibilitats de venda i captació de nous clientes.
Aquesta campanya es va portar a terme entre el 3 i el 22 de desembre i hi participaren un total de 68 establiments de diferents parròquies del municipi.
Els clients rebien una papereta per cada cinc euros de compra que emplenaven amb les seves dades. El sorteig de les més de 40.000 butlletes recollides es va fer el dia 24 de desembre al Teatre Espanya.
En total, s’ha fet entrega als guanyadors dels següents premis: un viatge al Parc Warner Madrid per a quatre persones, dos caps de setmana a l’Hotel Cala Blanca, un Cap de Setmana a l’Hotel Can Curreu, deu xecs de 200 euros per comprar als comerços participants, cinc abonaments de 10 entrades al Festival Barruguet, dos abonaments de 10 hores per a l’Acrobosc i dos cistelles de productes de Es Mercat de Santa Eulària.