@Noudiari / L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia ampliarà aquest any el programa d’activitats de turisme actiu a dues noves platges del municipi: Cala Tarida i Port des Torrent.
Aquest programa, anomenant Sant Josep Family Experience i pensat per a tots els membres de la família, ha assolit un gran èxit des que es va endegar amb les sortides de paddle surf des de Cala Vedella i les excursions familiars en bicicleta a l’interior del Parc Natural de ses Salines.
Vists els bons resultats, des de la regidoria de Turisme de Sant Josep s’ha apostat per posar en marxa noves iniciatives dins aquest programa per tal d’ampliar-lo a nous indrets del municipi, amb l’idea «d’oferir una manera diferent de conèixer alguns dels llocs més espectaculars practicant algun esport o gaudint d’un punt de vista diferent amb activitats obertes a tota la família», segons ha dit el regidor de Turisme, Vicent Roselló.
Així, aquest matí Roselló s’ha trobat amb representants de les associacions de vesins de Cala Vedella, Cala Tarida i Cala de Bou, així com amb dels empresaris d’aquestes zones per tal de plantejar-los el projecte i demanar-los que participin en la seva posada en marxa aportant suggeriments de quines podrien ser les noves disciplines esportives a incorporar a l’oferta o per quins indrets podrien passar els recorreguts.
La idea de la regidoria és obrir el projecte als agents econòmics i socials per tal d’implicar-los en el programa Family Experience. Un cop decidides les propostes que s’oferiran com a novetat, l’Ajuntament posarà els mitjans per poder-les posar en marxa abans de la temporada alta, buscant també la implicació de la iniciativa privada.
El programa Family Experience es va presentar als premis Fitur Activo, convocats per a l’última edició del saló turístic madrileny, que convoca des de fa 25 anys la revista AireLibre, especialitzada en el turisme actiu i de naturalesa.
Els guanyadors del certamen encara no s’han donat a conèixer, però pel fet d’estar entre els candidats l’oferta de turisme actiu de Sant Josep ja va aparèixer en el número especial de la guia AireLibre editada amb motiu de la celebració de Fitur amb més de 50.000 exemplars, que també s’enviaren en format digital als més de 236.000 suscriptors digitals de la publicació.