L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, a través de l’àrea de Promoció Turística, ha participat aquesta setmana a una gira promocional a la Comunitat Valenciana i Múrcia. Aquesta acció, coneguda com a ‘roadshow’, ha tingut lloc entre els dies 9 i 11 d’abril i té l’objectiu de facilitar el contacte entre institucions i empreses turístiques de l’illa d’Eivissa amb agencies de viatges nacionals i altres agents especialitzats en turisme.
Després de l’èxit del darrer ‘roadshow’, dut a terme el passat mes de març a les ciutats de Màlaga i Sevilla, la tècnica de Promoció Turística de Sant Josep, Eva Ruiz, ha explicat que “des del departament hem decidit seguir potenciant aquest tipus d’accions al territori nacional per compartir amb els agents turístics les nostres virtuts i assegurar-nos uns prescriptors de luxe a l’hora d’atreure visitants no només en estiu, sinó durant tot l’any”.
A diferència de la gira per Andalusia, Ruiz ha destacat d’aquests contactes el gran coneixement que tenen del destí: “Els agents de la zona del Llevant peninsular coneixen molt bé Sant Josep. Són molt conscients de la nostra oferta gastronòmica, coneixen molt bé la nostra oferta cultural i, per tancar el cercle, els hem presentat la nostra aposta per potenciar el turisme ‘MICE’ amb infraestructures tan atractives com l’Auditori Caló de s’Oli”.
Així mateix, ha assegurat que “hem estat en contacte amb moltes empreses que gestionen viatges en grup i això ens assegura un gruix important de visitants”.
La presència de Sant Josep de sa Talaia al ‘roadshow’ ha comptat amb el suport del Consell d’Eivissa a través d’Ibiza Travel. Gràcies a això també s’han dut a terme iniciatives com sortejos de nits d’hotel, degustacions a restaurants o activitats complementàries que fomenten la presència a l’illa dels agents de viatges, amb les repercussions positives que, posteriorment, això genera de cara als seus clients.