L’Ajuntament de Sant Josep participa un any més a la World Travel Market (WTM) de Londres, on s’han traslladat l’alcalde, Vicente Roig, i la coordinadora de Turisme, Eva Ruiz, «per reunir-se amb diferents agents turístics i donar a conèixer els principals atractius del municipi amb importants novetats», ha informat el Consistori en un comunicat de premsa.
«L’ambient que estem respirant aquest any a la World Travel Market és molt favorable i col·laboratiu, tal i com hem pogut compartir a través de les reunions que hem tingut amb diferents touroperadors, amb el cònsol general britànic, Lloyd Milen, l’Associació d’Agències de Viatge de Regne Unit (ABTA) i molts altres agents, amb un balanç positiu del darrer estiu i unes bones previsions, amb cautela, de cara a la propera temporada», ha afirmat Roig.
Per la seva part, Ruiz ha assegurat que estan «molt contents amb el feedback» rebut, que confirma «que Sant Josep cada vegada té més identitat pròpia dins el que coneix tot el món, que és el conjunt de l’illa d’Eivissa». «A més, cada vegada atraiem un perfil de turista més familiar i compromès, que és el nostre objectiu”, ha afirmat.
La coordinadora municipal de Turisme ha assenyalat que el passat mes d’octubre a la Fira de la Sal varen assistir més de 70 directius d’empreses d’Irlanda, entre altres visitants estrangers que participaren a l’esdeveniment, el que reflecteix que que les iniciatives que desenvolupen des de Sant Josep als extrems de temporada «cada vegada tenen més repercussió».
«Aquest és el camí i estem convençuts que aquesta és la manera d’aconseguir revertir la percepció de ser uns desconeguts dins Eivissa», ha conclòs Ruiz.
Sant Josep és Foto, una nova proposta de promoción
Donar a conèixer Sant Josep a través de la seva gastronomia, presentar instal·lacions municipals com l’Auditori Caló de s’Oli com llocs inigualables per a celebrar congressos o potenciar l’oci cultural a través de Sant Josep és Música han set els principals eixos de promoció durant aquest darrer any.
Ara, el municipi incrementa aquest ventall amb la presentació de Sant Josep és Foto, el primer gran certamen de fotografia que es celebrarà al municipi durant el mes d’abril, amb el qual es farà el tret de sortida a la propera temporada turística i que «ajudarà a consolidar aquest mes com a inici de la temporada turística i a fer camí per iniciar la temporada el mes de març», han destacat les citades fonts.
“Ampliar el ventall de propostes i segments turístics més enllà de la temporada turística és la millor manera de potenciar un turisme amable, respectuós i sostenible; les claus per un futur pròsper per al nostre municipi i els seus vesins”, ha afegit Ruiz.