@Noudiari/ En la seva participació a la World Travel Market (WTM) de Londres, Santa Eulària des Riu ha presentat una nova campanya de comunicació que destaca la pròpia identitat del municipi turísticament ressaltant la capacitat que tenen les seves cinc parròquies per a oferir experiències plenes, úniques i personals gràcies a la seva oferta variada i de qualitat. A més, l’Ajuntament ha mostrat un nou catàleg amb els atractius del municipi.
Per altra banda, aquesta tarda tindrà lloc la primera festa que acull l’estand d’Eivissa, una festa amb ambientació hippy realitzada amb la col·laboració dels mercats Las Dalias i Punta Arabí. Sota el títol ‘I’ve got a message for you (Tinc un missatge per a tu)’, es repartiran centenars de fulletons que recorden els papers o pergamins que porten els missatges dins de les ampolles llençades a la mar, una idea tant romàntica com d’aventura personal amb la qual es vol associar Santa Eulària des Riu com a destí turístic.
‘Santa Eulària is in love with you’
També es presenta a la fira el nou fulletó turístic en anglès, ‘Santa Eulària is in love with you’, un dossier que difon els elements que donen un valor afegit a la destinació més enllà dels recursos turístics del sol i platja, els quals també queden recollits com a part de l’oferta del municipi. Així es destaca la intensa riquesa i activitat cultural del municipi, des de les seves festes tradicionals fins a les activitats més actuals, la seva àmplia oferta relacionada amb l’activitat nàutica i de submarinisme, els encants de l’arquitectura tradicional i el gran nombre i varietat d’entorns naturals als quals practicar qualsevol activitat de turisme actiu.
L’alcalde de Santa Eulària des Riu, Vicent Marí, i el regidor de Turisme, Salvador Losa, es troben a la fira londinenca, on han aprofitat per celebrar diferents reunions. Aquest matí, els responsables municipals han mantingut trobades amb el director general de Turisme del Govern, Jaime Martínez. Igualment, s’ha mantingut una reunió amb responsables de Sociedad Estatal para la Gestión de la Innovación y las Tecnologías Turísticas (Segittur), organisme del Govern espanyol que gestiona el programa de Turisme Sènior Europeu. Marí i Losa els han transmès en aquesta xerrada que el municipi està interessat a continuar dins d’aquest programa de dinamització turística fora de temporada. De fet, des de Santa Eulària des Riu s’ha demanat informació sobre la possibilitat de què, a més d’accedir a diferents mercats secundaris de tota Europa, es pugui desenvolupar el programa de Turisme Sènior també als mercats alemanys i anglès, ja que el municipi i l’illa d’Eivissa són ben coneguts pel públic de tots dos països i la capacitat de penetració seria molt elevada.