@Noudiari/ L’Ajuntament de Santa Eulària des Riu continua la seva promoció a la Feria Internacional de Turismo de Madrid (Fitur) i ho ha fet amb la mirada dirigida especialment cap a un nou segment de prescriptors, cada volta amb més força d’atracció i que, als anys vinents, es convertiran en una de les peces fonamentals de presa de decisió per a qualsevol viatger: els bloggers.
Així, el Consistori ha participat en la gymkana per a articulistes digitals que organitza www.minube.com a la fira i, a més, a partir de l’1 de febrer posarà en marxa, juntament amb l’Estació Nàutica del municipi, un concurs per a promoure la inserció de ressenyes als blocs turístics. El concurs, anomenat ‘Bloggin Santa Eulària’, es difondrà entre els principals prescriptors nacionals digitals i mantindrà oberta la participació entre l’1 de febrer i el 28 del mateix mes.
La intenció és que els autors que facin una ressenya sobre el municipi enviïn un enllaç al seu post i aquest es difondrà a les xarxes socials de l’Estació Nàutica (Facebook i Twitter). A partir d’aquí, es comptabilitzaran els ‘M’agrada’ o els ‘Compartir’ fets pels usuaris. A més de la valoració obtinguda d’aquesta forma, un jurat de 12 persones format per membres de l’Ajuntament i professionals locals del sector serveis farà una valoració dels missatges, atorgant un total de 100 punts dividits, com a mínim, en tres articles presentats. La suma de totes dues puntuacions donarà el guanyador, que es donarà a conèixer coincidint amb l’Anem a Maig.
Un premi de 600 euros i unes vacances a Sant Eulària
El guanyador rebrà un premi en metàl·lic de 600 euros i un viatge de set dies per a dos persones per a visitar el municipi, un recorregut que inclou els trasllats en avió, allotjament en diferents establiments hotelers de Santa Eulària des Riu i una programació d’activitats que inclou una excursió en vaixell, baptisme de busseig, una excursió amb motos Vespa clàssiques, viatge en tren turístic, caiac, jetski o altres, en funció de les preferències del guanyador i la disponibilitat de les empreses col·laboradores.
Aquesta iniciativa es difondrà a Fitur entre 300 dels més reconeguts bloggers de viatges de tota Espanya que participen a la gymkhana organitzada a la fira per www.minube.com, un ‘agregador’ de blocs i guies de viatge. La idea és que els participants hagin de respondre a un seguit de preguntes, entre les quals figurarà una sobre els mercats hippies més antics i reconeguts d’Eivissa. Per a que la resposta sigui vàlida, els participants hauran de fer-se una fotografia a l’estand de les Pitiüses amb material referent a la pregunta, ocasió que s’aprofitarà per a què coneguin el producte turístic del municipi i el concurs ‘Bloggin Santa Eulària’.
Comentarios 1