Passat s’al·lero de s’estiu ja començam a rebre notícies de ses activitats que es preparen de cara a sa tardor i s’hivern. Rutes cicloturístiques, nordick walking, caminades, diferents activitats esportives, festes patronals, concerts… No puc evitar fer-me una pregunta: tant difícil seria promocionar aquestes activitats a nivell nacional i internacional per anar rebent turistes tot s’any? I seria tant difícil poder mantenir i crear llocs de feina i de veritat demostrar que Eivissa no només és una marca que va relacionada amb sa nit i sa festa estiuenca?
Ho tenim tot a nes nostru favor, tot de cara, bon temps, que això es beneficiós per realitzar activitats a s’exterior, rutes amb bicicleta, rutes a peu, caminades nocturnes, excursions guiades per Dalt Vila, sa Cova de Can Marça. Promocionar es museu etnogràfic, es MACE, s’arqueològic de Puig des Molins. Obrir hotels, hotels rurals, bons restaurants , que podrien crear rutes gastronòmiques per promocionar es menjar eivissenc, bodegues, Ses Salines, barets amb encant que fan música en viu… hi ha infinitat de projectes que es podrien dur a terme. Trob que amb ses empreses que queden tancades a s’hivern com lloguers de cotxes, hotels, restaurants una posada en marxa no seria tant complicada i treuriem bon partit.
No crec que sigui tant difícil, només es tracta d’estimar-se el que tenim i voler donar-ho a conèixer, voler presumir del que realment és Eivissa.